En sådan dag...

Det är en sådan dag då jag bara vill ligga i min säng hela dagen. Orkar inte göra någonting och är så himla trött. Det har varit en intensiv vecka med massa roligt att göra varenda dag. Bio två ggr, shoppingrunda, gymma, sola, hänga med Madde, hänga hos Hillevi, stand up etc. Full rulle från morgon till kväll och jag gillar när det är mycket att göra, det är då jag mår som bäst. Och det roliga har bara börjat. Det känns dock i kroppen idag att det har varit mycket och dessutom har jag inte sovit gott på länge. Jag har lust att sova hela dagen........... fatta va skönt, men det går int. Ska väl försöka komma iväg på ett träningspass på gymet åtminstone. Och ikväll ska vi grilla raclette, yummie vad gott det ska bli.....

((Vet Bea att du kommer bli cparg för att jag lägger upp denna. Men då
får du väl bli det då. Den här låten är så otroligt bra att den inte får missas.
Den är soundtrack till en av de bästa filmerna My sisters keeper.))


Do I hold you too tightly? When will the hurt kick in?

Our hearts they beat and break.
Life is beautiful but it's complicated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback