Filmtoppen

En ny film har kvalat in på min topplista över de bästa filmerna:
My sister's keeper

Jag är en sådan som inte kan gråta på film... men till den här grät jag flera gånger! Den berör mig så himla mycket och är en otroligt stark film med ett oerhört viktigt budskap. Det är av samma regissör som till The Notebook, så alla som har sett den kan förstå vilken klass det är på den här filmen. Den är såå himla bra med en jättefin men sorglig historia. Den handlar om livet och hur det kan vara när det är som bäst och som värst, vad man prioriterar i livet och vad som egentligen är viktigast - kärleken, att ta hand om varandra.

Jag rekommenderar alla att se den! Betyg 5/5 *****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback