Shoppingrundan

I onsdags var jag, Madde och Bea på värsta shoppingrundan! Vi var i Norrköping typ hela dagen och shoppade loss. Fyndade massa fina grejer :) och nu är jag sugen på att handla ännu mer för det börjar komma in så mycket vårfint! När man väl har börjat handla är det kört alltså, då vill man bara ha mer, då kommer shoppingruset! Man känner sig ju så mycket fräschare med nya snygga kläder. H&Ms webshop lockar som alltid och Nelly, maaaah måste hejda mig nu och hålla i pengarna...

Btw, det första som händer med min nya favvotröja är att min jacka fastnar i trådarna och garderobsmänniskan på Harrys rycker i jackan så det blir värsta jävla maskhålet. Vafan! ...... #*%¤##" Har märkt av att jag varit mycket med älsklingen Maddepadde på senaste tiden, har börjat bruka F-ordet i min mun. Det kanske inte är så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback