Sweet!

Så har helgen passerat. I fredags var jag och tre vänner på Olympos och käkade sen gick vi hem till mig och drack vin. Igår lekte mamma städ-Hitler och delade ut städuppgifter. Alla fick genast mycket att göra och jag dammsög rummet och drog snabbt till M på bakishäng istället. Hemma köpte vi även en 47-tums TV (yes!) som vi kollade Melodifestivalen på. Idag har jag varit hos pappa och lekt med Villypilly, han sa att han var Bamse och jag Lilleskutt och så byggde vi snögrottor och åkte snowracer. Sen kom Maddepadde och vi kollade på Askungen och spelade Wii med Ville, sen drog vi till gymet och tränade och solade.

Snart ska familjen dra på Farsan på bio. Hoppas att den är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback