Att spåra.........

Fyfan vilken konstig känsla jag har i magen just nu. Jag är så jävla förbannad! Asså seriöst har aldrig känt så här som jag känner just nu, jag är så jävla lack på allting. Känns som om jag vill gå ut och göra revolt och bara vara evil typ. Det började med att en människa ringde och berättade om massa patetiska -jag-vill-inte-veta-och-jag-bryr-mig-inte skitsaker. Asså seriöst? LÄGG NER för fan, jag blir inte svartsjuk. Om han är ute efter att provocera har han tamefan lyckats för jag kände mig bara allmänt äcklad. Utöver detta är jag bara så jävla trött på detta liv. Jag går ju för fan bara här och trampar... jag vill komma vidare i livet nu! Det finns inte ett dugg som är kul med detta, jag känner mig som en fånge i min egen kropp. Sätt igång med mina operationer nu så jag blir lagad och fin för fanken. Jag är trött på mitt jobb, jag är trött på denna stad, jag är trött på mörkret, jag är trött på att vara trött! Just för sekunden har jag lust att drägga ner mig totalt, äta mig tjock, supa ner mig och inte bry mig om ett jävla skit. Fyfan vad jag är patetisk just nu. Lovar att jag inte har dessa jävla cptankar i vanliga fall, men ikväll spårar jag totalt.

Ska vi ta en sista minuten till värmen och få lite sol och energi? Eller så drar vi till älsklingsHuldis i fjällen och bara lever och skrattar skiten ur oss?! Jag pallar inte detta mer, vi drar outta here! Nu har jag smällt i mig tillräckligt mycket tröstchips & dipp, nu ska jag fortsätta utforska Voddler och kolla på någon film med temat -so long sucker- därifrån. Snälla säg att jag har pms eller någonting för nu känner jag mig som ett kräk. Hasta la vista

Kommentarer
Emelie

Jag är lätt på någon kortisresa någonstans :P Sedan får du komma upp till mig i sthlm hur mycket som helst. Jag flyttar snart och vill inte vara ensam :)

2010-01-04 @ 11:56:11
URL: http://emeliegahn.devote.se
Ijsaaa

Du jag kommer att våldgästa dig en hel del!

2010-01-04 @ 16:08:26
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback