Det går bra nu

Heyhey!

Jag hade supertrevligt hos Hillevi igårkväll med brudarna. Det är synd att vi inte kan träffas oftare.. har inte skrattat så mycket på länge. Tack tjejer! Let's make plans... Sandviken nästa.

Idag har det varit en bra och händelserik dag! Det är väldigt positivt. Egentligen ville jag åka pulka men det blev inte av och så hände det massa andra grejer istället. Jag har fått lite jobbnapp och har några jobbgrejer på G, jippie!! Nästa vecka ska jag vikariera två lektioner för min gamla musiklärare som jag hade i musikklass på högstadiet. Det ska bli jättekul, men lite nervöst är det. Det blir nog kanon! En annan grej som jag har gjort är att jag har varit massa i kontakt med min jurist och fick lite bra besked. Senare var jag på orkester och nu har jag nyss varit på danspass på Friskis, käkat och varvat ner lite. Nu jävlar är det andra bullar med träningen, har tränat fyra dagar i rad nu. Igår var jag t.o.m. på gymet mellan 21-22, det måste vara rekord. Känner mig faktiskt peppad och motiverad på att köra hårt nu. LET'S PUSH IT.

Nä nu sängen. Ska öppna frukosten på Hotellet imorn. Tjingtjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback