Hey!

Har inte skrivit sedan i lördags. Ni skulle sett vilken fin "frukost på rummet-vagn" jag gjorde på jobbet i söndags! Med orkidéblommor och massa fint. Katrineholmsrevyns Stjärnspeckat var så jävla kul! Högt över förväntan. Har inte skrattat så mycket på länge. Sketchen som hette Jultidningar var typ det roligaste jag sett, jag verkligen kved av skratt i stolen. De gjorde sig så jävla roligt fula. Ni som inte sett Katrineholmsrevyns föreställning - gå och se den! Det är så värt det. Sen åkte iaf jag, Arvid och Vickan hem till mig och käkade thaimat och kollade lite på Sunes Jul och Pelle Svanslös. Skitkul kväll! :)

Gospelkören i söndags... fyfan vilket röj, så borde vi alltid hålla igång. Så himla roligt. Sandviken i helgen kommer bli awesome!

Snart blir det lunch hos Frida! Sen ska jag träffa Maddiepaddie.

Bild by katrineholmsrevyn.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback