KONRAD



Har haft askul i Jönköping med Konrad i helgen. Så jävla kul att ses! Miss old times.
Hans supergulliga mamma bjöd på jättegod mat och så drack vi massa Gwada-shots
som han hade köpt med hem. Maracudja, Punch Coco och hela fadderuttan, nostalgi.
Vi catchade up och bytte massa Gwadabilder och jag fick över 100 filmer, åh!
Vi gick runt lite på stan, shoppade och fikade och så gick vi på Sherlock Holmes på bio.
Jag fick träffa några av Konkes roliga kompisar och jag lärde mig massa kurdiska och
arabiska och så gick vi till en skotsk ölpub och drack lite. Sen gick vi och dansade och
drack shots på O'Learys. Vi åt fyllekäk på en pizzeria och jag ville prata turkiska med
personalen men hejdades för de var minsann araber. Jag mobbades lite för att vi i
Katrineholm säger vitsås och inte vitlökssås till den man har till pizzan. Sen tänkte vi
åka pulka men kom på att vi skulle nog sova istället. Och så lärde jag mig hur man säger
God Jul på ungerska.

Superkul helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback