På fredag, på fredag

Jag är så sjukt uttråkad! Har inte kunnat göra så mycket de senaste dagarna eftersom jag har varit sjuk. Har mest legat i sängen och kollat på film och surfat, börjar tröttna på det nu. Såg nyss lite Paradise Hotel, det var ganska sorgligt, de grät och var jätteledsna för att Annelie åkte ut. Patrik grät jättemycket :( Hon skulle ju inte åka ut... Som sagt, jag tror ni märker att jag är uttråkad.

Jag vill komma igång med gymmandet och träningen nu. Vilar imorn med, sen ger jag mig på träningen igen, hårdträning. Ska både gymma och köpa friskiskort och kämpa nu. Det är dags.

Jag längtar till helgen, då händer det i alla fall nåt. Jag drar till Jönköping och hälsar på en av mina bästa killkompisarna från Guadeloupe, Konrad. Ska bli så jävla kul! Har inte träffat honom sedan februari, snart ett år sen! Så mycket galna upptåg vi har varit på. Vi har haft mycket kul vi, så vi kan inte ha annat och har massa att catcha up. Fan va gött det ska bli!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback