Musiklärarvikarien

Åh herregud vilken minst sagt intressant dag! Jag har vikarierat som musiklärare två lektioner för en 8a och en 7a, båda musikklasser. Det var inte det lättaste! Men det gick helt okej och det var i alla fall inga dryga typer. Men folk sprang runt som yrväder och skulle spela på allt de fick tag på, det kändes lite som man hade hand om ett par apor i bur. Ah herregud. Väldigt ovant att agera lärare när man inte är van, men what the fuck jag klarade det. Tror ni inte att brandlarmet gick på också på en lektion bara för det? Som att jag visste vad man skulle göra då, första dagen, lyckat. Men jag klarade av det också.

Mina kläder från H&M har kommit också, trevligt! Får se vad som ska bytas och om något åker tillbaka. Fått kallelse från Mälarsjukhuset och brev från Stadsförvaltningen. Allt på en gång idag!

Kommentarer
Anonym

2010-01-21 @ 14:55:42
sara

det var för att det började brinna på tjejtoaletten i en papperskorg. det var det första carl berättade när jag kom hem igår, haha!

2010-01-21 @ 14:56:39
Isa

Psst :P

2010-01-22 @ 18:15:57
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback