Myspys

Ligger i min säng och har tänt upp hela mitt rum med stearinljus. Det är min nya grej, så himla myspys! Jag har köpt världens finaste sängkläder som jag inte kan sluta titta på, de passar så himla bra in i stilen jag har på mitt rum. Mitt rum speglar verkligen min personlighet nu känns det som.

Igår var en mysig dag! Gjorde Ceasarsallad med vänner hos Frida och hade det gott. Sen åkte jag Maddie och syster till badhuset och njöt. Det var verkligen skönt att simma lite och bada varmt och basta. Kvällen avslutades hos Frida igen med myspys och att bara vara. Mysdag i goda vänners lag!

Idag har jag typ storstädat och lagt undan två kassar kläder som ska bort, varit på "hypnos" på sjukhuset, varit på Arbetsförmedlingen, köpt nytt Friskis & Svettiskort och fikat hos farmor & farfar. En bra dag förutom att det typ är snöstorm ute!

Någon som vill kramas? Kom hit då så myser vi :)



Kommentarer
madde

Vad äre för kläder du ska bli av med ? :O Om du ska ge till UFF vill jag kolla först om det är något jag kan ha.. Om jag får? (A) :*

2010-01-28 @ 14:43:13
madde

Vad äre för kläder du ska bli av med ? :O Om du ska ge till UFF vill jag kolla först om det är något jag kan ha.. Om jag får? (A) :*

2010-01-28 @ 14:43:24
URL: http://saramadelenee.blogg.se/
Isa

Du I promise, det är inget som du vill ha ^^ bara massa gammalt urvuxet skit. Not so fancy ;)

2010-02-08 @ 16:17:59
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback