She's back.....

Idag är jag mig själv igen ;) raseriutbrottet är bortblåst.

Idag har jag "jobbat" hela dagen. Och när jag skriver jobba så menar jag jobba med mitt olycksfall. Det har blivit lite som ett jobb vid sidan av för det tar upp mycket tid ska ni veta. Men jag tycker faktiskt att det är "kul" eller vad man nu ska skriva för att det ska uppfattas rätt. Jag tycker om att fixa och trixa som ni vet... ställa saker till rätta liksom. Mamma skrev ju dagbok på sjukhuset i Point-à-Pitre så det finns en lång historia på typ 13 sidor dokumenterat. Idag har jag läst igenom alltihopa på datorn och skrivit om lite och fixat. Nu ska jag fortsätta skriva lite mer kompletteringar så att allt blir klart. Kanske skulle ta och göra detta till en bok när jag ändå är igång? Det skulle jag vilja göra faktiskt, kanske. Det skulle i alla fall vara ett intressant projekt. Aja, i alla fall så ska jag skicka allt till en skadejurist sen som jag har tagit kontakt med, så får vi se vad de tror och om de kan hjälpa mig.

Excited!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback