Mysdag!!

Åh va glad jag är just nu, den här dagen har verkligen varit en skön och välbehövlig må-bra-dag. Har spenderat dagen med världens bästa Madelene i ett härligt soligt väder (love it.) Vi strosade lite på stan och jag shoppade lite nödvändigheter och ett par söta strumpbyxor med hjärtan på ♥ Sen lyxade vi till det och åt lunch på Kolgrillen, gott gotti gott gott.

En glad gubbe 87 bast gratulerade oss på Internationella kvinnodagen. Sen stod han och berättade sin livshistoria i minst 20 minuter för oss. Man blir så glad! Ett paket från H&M väntade väl hemma, en bikini och en kjol, jippie då blev jag ännu gladare trots att jag inte är riktigt redo för beach 2010.

Senare hann jag även med en fika med mina brudar och ett skönt gympapass och sen en skön tvkväll.

- Kort och gott en dag som sved för plånboken men som var väl värd pengarna! Ibland kan man faktiskt köpa sig till lycka. Underbart att träffa sina vänner också efter en veckas sjukdom;
VÄNNER ÄR BÄST



Kommentarer
madde

love you <3

2010-03-09 @ 20:01:23
URL: http://saramadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback