Husfrun


Ingen halsfluss! Jag är på G igen! Kanske inte ska överdriva och dra till gymet däremot. Ska stanna hemma och ta det hyfsat lugnt för att vara på säkra sidan..

Igår lagade jag middag. En nyttig måltid från Alli:s hemsida blandat med lite fantasi.
Ugnsbakad torsk med morötter, lök, matlagningsgrädde, tomater, lite ost och massa vitlök! Serveras med ris. MUMS!

Idag har jag storstädat hela huset. Jag vet en mamma som kommer vara överlycklig och en syrra som slipper dammsuga rummet. Ibland får jag till det! Jag är RASTLÖS!!! Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad gör jag nu?! Hmm. Diska kanske?

UPDATE: Nu har jag diskat och skottat bort snön från balkongen. Ikväll ska jag laga middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback