This day I like

Det blev en fullspeckad dag idag, jag är helt slut. Men det är kul när man har nåt att göra! Har mailat massa myndigheter idag och bokat tid på en läkarklinik i Norrköping. Jag och mamma var på en föreläsning om hjärnskador på sjukhuset vid lunchtid, mycket intressant. Sen var vi på stan och kollade på cykel och hjälm. Jag vill ha en svart Skeppshult! Vi tog en sväng på H&M och så köpte jag nya gympaskor (alla som noterat mina trashiga röda basketskor från åttan så kan jag säga att de åkte med glädje i soptunnan.) och vax - nu ska man bli vårfin!

Nä nu ska jag snart kila iväg på musikklassernas vårkonsert med Emma och Christoffer. Mina ensemble-elever ska framföra de låtarna som jag har hjälpt dom med. Det ska bli kul att se!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback