Jag går sönder

JAG ÄR SÅ HIMLA LEDSEN!
Det spelar ingen roll vad jag gör...
hur mycket jag kämpar
hur många gånger jag planerar om
hur mycket jag satsar
hur mycket pengar jag sparar
hur lång tid jag väntar
Mina drömmar går lik förbannat i tusen bitar.
Det spelar ingen roll om det är en folkhögskola
utomlands jag vill in på, en resa till Asien jag planerar
eller en skola i Stockholm jag vill gå på
DET GÅR LIKFÖRBANNAT INTE.
Jag har bitit ihop, men nu var det sista droppen.
Hur mycket motgångar ska en människa behöva klara?
Jag går sönder.

Den här JÄVLA olyckan och framför allt JÄVLA
SEGA sjukvården sänker mig.
Mitt liv har skjutits upp 1 år.
Jag förstår inte vad jag gjort för fel för att förtjäna
denna jävla kamp.
Är det inte min tur att ha lite medvind nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback