Småglimtar

Det är väldans långtråkigt att vara sjuk. Jag har flyttat till farmor & farfar några dagar för att få sällskap och hjälp. När man inte kan göra så mycket uppskattar man istället små saker i vardagen.
Duglig mat jag får i mig, vackert väder, ett roligt samtal eller en bukett med blommor.

Idag spelade vi mycket spel och var ute i naturen för att jag skulle få komma ut o röra på mig.
Vi plockade blommor som jag älskar. Världens vackraste...


Skogsmulle i full fart att plocka liljekonvaljer

Min absoluta favoritblomma ♥ och doft!

Gullvivor i massor fanns det! ♥ Och lite färgätmigej.



Farfar & farmor hittade svamp

Vi solade på en brygga

Bara detta gör en glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback