Det är advent!

Sions dotter lyft din panna... lalalaaa
Jag älskar att det håller på att bli jul! Jag älskar stämningen, maten, pyntet, musiken och allt! Imorse blev det skinkmacka med senap och så har jag fått upp adventsljusstakarna. Gött äré. NK har finaste, mest kreativa julskyltningen som vanligt. Jag skulle vilja bo i USA just nu bara för att få massa massa julpeppning! Mera julpynt åt folket!

Jag var hemma och grattade farmor (och pappa) som fyllde år förra helgen och då fick farmor lite julmyspresenter. Jag älskar att hitta på presenter! Det är så kul att göra andra glada!


My gifts:


Årets saffransglögg

Gott glöggsnacks. Pepparkakor med gorgonzola.

Farmor fick sina älskade vita liljor.


Pappa fick detta fina ting av syster. Jag kompletterade med ölsnacks och tilltugg. Stark ost, vitlöksfyllda oliver, ölkorv, nötter, chips, ostbågar. Hur gott är det inte!

Nu väntar alla julklappar som ska köpas! Brainstorming på paketförslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback