SKAKA RUMPAAAA

Ikväll blir det kort och gott fest och fylla. SKAKA rumpa på dansgolvet till Erik Hassle ska vi jag och Hillevi! Det kommer bli så jävla kul!!! Har just börjat kvällen hos pappa med några glas vin. Snart ska jag kila till den där bruden Hillevi. Jag sitter och lyssnar på min älsklingsfavvolåt just nu käraste Annie Hall. Har bestämt konsertlåt till julkonserten också tror jag att jag har gjort! Jag saknar att blogga gör jag också... en BIG update kommer upp om ett tag. Imorgon lär det inte hinnas med för då blir det fars-dagfrukost och sen back to Sthlm för rep
hela dagen med ensemblen inför pubkväll måndag.

Önskar er alla en underbar kväll! HA KUL för det kommer vi ha! Skål på er.

Kommer fortfarande ihåg när vi i musikklass hade konserter och Hassle och Kristoffer brukade köra More than words. Ikväll blir det han solo. Nu kör vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback