Update från en sjukling

Wazzzzup?! Jag är hemma från skolan och är sjuk. Jag har aldrig varit med om maken vad folk är sjuka hela tiden på skolan och smittad blir man så sjukt lätt! Antar att det delvis är tunnelbanebacillernas fel.

Hänt i veckan!
* GIG:at på puben Engelen i Gamla stan. SJUKT KUL!
Fullsatt och bra drag! Filmer kommer. Mamma kom upp och
kollade och sov hos mig ♥
* Har haft flamencogenre & stil-lektionen. Askul verkligen!
Vi fick testa trumman cajón och klappade olika rytmer.
* Vi har bestämt tema till julkonserten, jag har bestämt solo
och duetten blir med Robin.
* Planerat inför vårt GIGHilton hotell.
* Utvärdering med biträdande rektor.
* Cyndee Peters kom till kören denna vecka och ville sjunga
med oss igen.
* Jobbat med mellansnacktalet och skådespeleriscenframställningen.
* Käkat pizza på bästa, fräschaste pizzerian med Mirre, Lovisa och Sara.
* Jag har lagt upp några filmer från lunchkonserten på youtube...........
.........................................................................................................




Kommentarer
Emma

Fan vad bra ni (du!!) är!

2010-11-23 @ 19:24:51
URL: http://anderssonkroon.blogg.se/
Isabelle

Tack! :D

2010-11-23 @ 19:32:18
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback