Huddinge sjukhus

Idag på håltimmen var jag iväg till Karolinska Institutet och gjorde en undersökning av hjärnan. Forskningsprojekt efter min hjärnskakning.

Jag gjorde en FRMI-undersökning. En helt ny metod. Det var ganska jobbigt. De "spände fast mig" så att jag inte kunde röra huvudet åt något håll. Det var som en hjälm med galler typ. Och sen åkte jag in i tunneln som jag kallar rymdraketen.

Först fick jag ligga där i 20 min, sen göra ett reaktionstest 20 min och sist bara ligga där igen. Det lät som fan HELA tiden, trodde jag skulle bli galen och få tinnitus. Det låt som någon borrade högt som f** o.s.v.
Men får man pengar för mödan så ska man inte klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback