Ultimat bakisdag

Den senaste tiden har jag repat, repat och repat inför Engelen med bandet. Jag har varit i skolan typ hela tiden. Hårdträning till typ nio om kvällarna.

Nu kom en efterlängtad helg. En supermysig! Verkligen! Jag och Jimmy var och shoppade i lördags, vi köpte skitsnygga vinterkängor. Sen kom Mirre hem till mig och vi gjorde oss i ordning. På kvällen var vi nämligen på Robin & Niklas inflyttningsfest/halloweenfest. Jag var katt. Mycket trevlig fest!

Idag har jag haft den ultimata bakisdagen! Jag, Jimmy, Franz och hans tjej åt brunch på Clarion hotell. Superbra var det och GOTT! Soran Ismail satt vid bordet bakom.. haha den där sköningen. Sen åkte vi till Heron city och spelade ett speloch gick på bio om Facebookgrundaren. Filmen var kanon!


Kommentarer
Emelie

Ville bara tacka och säga att det var trevligt igår :) MVH Emelie

2010-11-01 @ 11:39:24
URL: http://emelieolssons.blogg.se/
Isabelle

Tack detsamma :)

2010-11-03 @ 13:28:54
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback