Huvud - & halsont

Idag är jag sjuk... suck. Jag blir ju det hela tiden och jag försöker verkligen stärka
mitt immunförsvar men det går ju inte. Ont i halsen & huvudet.

Till frukost åt jag ett ägg och drack hemmagjord choklad som blev världens godaste!
Det var skönt när man har ont i halsen också.

Synd att man missar roliga saker i skolan. Jag vill ju vara där...
Idag skulle vi läsa upp en saga som radioteater på talet.
Sen skulle det vara yoga och scenframställning också - riktigt synd man missar det!

Min radioteater är Bockarna Bruse.
Trafiktrolle har gjort en rolig version av sagan!
Dessutom är Trafiktrolle lätt den bästa radioteatern ♥
Sången är på 5:58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback