Pappabesök

Igår i skolan hade vi instudering med våran pianist. Vi övade inför interpretationen
där vi blivit tilldelade nya låtar med tema Beatles. Jag älskar min låt, den är grym.

Under lunchen var det som tidigare nämnt lunchkonsert.
Min matlåda var hemmagjorda pannbiffar, potatis, kantarellsås & lingon. MUMS.
Sen hade vi i alla fall vokalensemble och sjöng Life on Mars i stämmor.

Efter skolan kom min papi hem till oss och hälsade på. Det var jättemysigt!
Vi gick till Bagis lokalpub och käkade middag och tog ett glas vin. Det var jättekul
att få lite pappabesök. Nu får resten komma också!


Min kära interpret-låt. Har finputsat lite på den så nu blir den ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback