Ert stöd gör så mycket!

Jag har känt mig lite nere ikväll. Det började med att det blev fel på tåget hem så samtliga passagerare var tvungna att gå av i Flen. Jag tog bussen och blev 40 min sen till repet, suck. Sen kändes det som att det inte gick så bra för mig ikväll på dansen till ena numret. Ibland hamnar man i svackor och tvivlar på sig själv... men när man går in och läser vilket ENORMT stöd vi har av alla så blir man genast gladare! Jag älskar det här och jag känner mig hedrad att få vara med om detta! Man blir så himla glad av alla kommentarer, lyckönskningar och att alla är så intresserade och engagerade. NI ÄR VERKLIGEN BÄST!

På lördag då jävlar kör vi, eller hur Katrineholm? ♥


Pic. by Gabbe. GLÖM INTE FÖLJA ALLA OSS I KÖREN BACKSTAGE PÅ TEAMGABRIEL.SE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback