Hårt arbete!

Den här veckan är det extra hårt arbete som gäller eftersom vi har 2 sololåtar. Det blir mycket pendling mellan Kholm - Sthlm för mig de här veckorna och mycket snabbmat och mackor! Eftersom jag går i skolan i Sthlm så brukar jag i vanliga fall bo hos min kille där men nu pendlar jag emellan varje dag. Jag och Simon fick i alla fall åka med Gabriel tillbaka till Sthlm på kvällen, gulligt!

Idag har jag varit på Södersjukhuset på undersökning. Jag ska operera munnen inom snar framtid. Jag ska dock se till att det inte går ut över Körslaget! Sen sov jag riktigt skönt i några timmar fram till att vi hade vokalensemble-lektion på eftermiddagen. På kvällen var det dags för Körslaget-rep med fokus på koreografi!


Här är kläderna som används flitigt backstage i Team Gabriel. Både på våra dansrepetitioner och när vi är i Frihamnen. Byxorna är så himla sköna, det är mina nya favvomjukisar. Tack snälla Peppe på Hälsogymet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback