Tandvärk

Jag är nere i en svacka idag. Det är bland det häftigaste man kan vara med om att få delta i detta och jag ÄLSKAR när helgen kommer och det är dags att uppträda. Men jag håller verkligen med Viccan om att i veckorna är det väldigt slitigt. Bakom varje uppträdande ligger såå mycket jobb och slit. För det är ju så, sången ska sitta, dansen ska sitta och man måste även tänka mycket på placering, tajming och uttryck. Det ligger mycket jobb bakom helt enkelt! Det enda jag gör just nu är att repa Körslaget, gå i skolan, plugga och åka tåg.

Idag känns det lite motigt för jag har tandvärk och har sovit dåligt. Min käkkirurg ringde igår och sa att jag måste operera bort ännu en tand som inte mår särskilt bra. Jag har den och en del andra operationer i munnen framför mig från en trafikolycka jag var med om 2009. Jag har även slutkonsert med skolan, anställningsintervjuer, och auditions framför mig. Kort och gott det är tur att det är påsklov nästa vecka!

Ikväll ska vi repa med gänget och jag tror det blir skitkul!
Längtar redan till imorn när vi drar till Frihamnen ♥


Bild från kkuriren.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback