TACK KATRINEHOLM!

Körslagetresan är över och nu börjar det bli ganska tomt. Det känns konstigt att inte få veckans nya låtar och att repa med kören 24/7 och det är konstigt att ha en helt ledig helg. Jag är så glad att jag sökte till Team Gabriel och att jag fick vara med om det här. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig vad som komma skulle! Den här resan har varit bland den jobbigaste, mest slitsamma men också det roligaste och häftigaste jag varit med om. Jag har både gråtit och skrattat som aldrig förr. Och Frihamnenhelgerna har varit så energigivande att jag kommer leva på det länge.

TACK ALLA som har stöttat, röstat och varit med oss på denna resa! Tack Katrineholm! Vi är definitivt inte Sveriges tråkigaste stad!

Katrineholm - den lila staden

Fina lila smycken som vi har blivit sponsrade med

Foton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback