City Gross is the shit

Vi var och storhandlade igår. Jag hittade ännu en (har hittat världens bästa Coopaffär) ny mataffär som jag älskade. City Gross! Så mycket bättre än Willys och lika billigt! De hade väldigt brett sortiment och mycket storpack och extrapriser. Mat är så underskattat! Det är så kul att bara gå omkring i affären och titta vad som finns. Här är lite grejer som jag var tvungen att köpa... :P


Red Bull + Cola. Smakar precis som Calippo!


Storpack Tacokrydda. Alla galna tacosvennar bör ha en sådan.


Billys nya - pannkakor med sylt! Smidigt att ha i frysen.


Felix Pastellas färska pasta. Fast jag köpte
pollo e aglio, pasta fylld m. kyckling och vitlök.



Jag har äntligen hittat skivbar vitlöksost!

Det köpte vi ibland när vi var små och den
är SÅÅÅÅ god. Köpte tyvärr inte denna gång,
men vill ha!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback