Godmorgon världen

...vilken underbar dag (8) Efter en veckas hårt arbete är jag tillbaka! Min första lediga dag. Jag har typ ingen uppfattning om dagarna längre. Jag har jobbat dubbeljour fram till igår så jag har bott på jobbet i 2 dygn. Det var lite jobbigt, jag kunde inte sova. Men det kommer löna sig grymt den 25e nästa månad :D

Nu har jag käkat frullebulle, gjort mig i ordning och slängt in lite tvätt i maskinen. Ska fortsätta pula med lite viktiga saker som jag inte hunnit med. Btw är jag sjukt inspirerad till att sätta fart med sången igen! Jag var på min första Stage Pool-coachning igår. Det är en artistförmedling. Man blev taggad! Jag har fått hemläxa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback