En äkta One Piecekväll

Mycket kul happenings igår och idag! Loppis och secondhandfyndning, heja på KK-joggen, mysa med kompisar, mysa med farmor, farfar och lillebrorsan, hälsa på i kusins nya lya, titta film med syster...

Nu sitter jag och myser i min lila One Piece. Pappa och Elisabeth står i köket och fixar med maten. Vi har köpt så mycket gott! Vi ska ha myskväll. Räktoast till förrätt. Sen kött och bakad potatis, vitlökssmör o.s.v. Sen blir det hallonlakritsglass, OLWs cheesy cream chips (mina favvo!) med vitlöksdipp, sockerdricka o.s.v. Förhoppningsvis till en mysig film :) Mysigt! Det var länge sedan jag träffade min papi. Nu börjar det lukta underbart från köket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback