Helgen i bilder

I torsdags var det torsdagsmys som gällde

Bakad potatis m. skagenröra, kyckling och sallad.

I fredags jobbade jag och karln sent så då blev det pizza efter
övertalning från karlns sida.

Vi kollade vi på filmen The Beaver

Och åt godis från världens bästa godisställe

Under lördagen var det julklappsshopping all in och sen tog jag tåget
till Kholm för att fira mammas gudbarn som fyllde år.
Där åt vi återigen... pizza!

På söndagen gick jag, mamma, Bea och Oskar på stan
och handlade lite mer... julklappar!

Sen tog jag tåget till Sthlm och hem till en bakis karl.
Vi åkte till restaurang Tre Vänner i Midsommarkransen där de
hade väldigt god mat.

Förrätt - vitlöksbröd m. smält mozzarella serverad m. chiliaioli

Jag åt skomakarlåda för första gången. Sjukt gott!

Och karln tog en hamburgare m. pommes, coleslaw o.s.v.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback