Lördagsmys

Såhär mysigt har vi det vissa helger. Denna kväll är en sådan kväll. Bilden är dock inte tagen ikväll...

Under dagen har vi haft snickare här som har satt dit socklar i hela lägenheten. Det blev fint! Sen åt vi på Kinarestaurang, åkte hem och gjorde fint, flyttade ut den stora TV:n till vardagsrummet, ätit mörk choklad och kollat på Krigsvinter som jag enbart störde mig på fast den var bra. Sen har vi stått i valet och kvalet mellan sova eller titta på en till hyrfilm. Det blev film. Klockan är 22.46 och vi myser på naturchips och vitlöksdipp. Vi ska titta på A little bit of heaven som verkar jättefin. Snart kommer min syster och hennes kompis hem till mig och sover :) min kära syster är nämligen på besök i Stockholm!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback