Lördag/Söndag

Lördag

Efter snickarna hade varit här och satt socklar, åkte jag och Jimmy och åt Kinamat. De hade dekorerat maten med rosor gjorda av rödbetor. Fint!

Sen kollade vi på denna

Jag hann med ett avsnitt av Elsa...
Sen kollade vi vidare på denna med lillasyster och hennes kompis.

Söndag

Idag har det varit julklappsdag med brudarna. Jag hittade typiskt nog även saker till mig själv.
T.ex. julgranskulor!


Jag köpte äntligen en ny handväska. Jag kan inte längre gå runt med mammas
gamla väska med ett cigaretthål (?) i. Den nya ser dock inte alls ut som den på bilden. Finare IRL.


Jag älskar allt som smakar hallon/lakrits och hittade ett thé med den smaken! Var tvungen att köpa!

Jag ringde förstärkning till julklappsshoppingen. Och efter shoppandet åt jag och Konrad stracciatella.

Jag tog en med riktiga hallon och hallonsås i, delicious.

Sen åkte jag hem och åt tacos (gammal bild)


Och jag och Jimmy tittade på dessa på Canal Plus.

Och smällde i oss helgens sista onyttigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback