Blue eyed soul

Fett!!!!! Är ett ord som jag får använda nu när jag är stockholmare och allt. Det är ett skitcoolt ord. Eller inte.
Hur som helst är jag fett glad! Vi hade en jävligt grym lunchkonsert idag! Jag körde See Saw med the queen
Aretha Franklin. Video kommer!

Alla gjorde skitbra ifrån sig och jag är hur stolt som helst över oss alla. Bra jobbat till min klass ♥ Vi fick feedback av Åsa på genrepet och hon sa till mig
- DU ÄR EN BLUE EYED SOUL DIVA!
Jag blev skitglad!! (En blue eyed soul diva är vit och sällsynt och har bra stark och rivig röst. Typ Duffy, Amy Winehouse.) Fatta vilken komplimang!



Sen blev jag glad igen när jag kom hem! Jag hade fått ett brev från Hotell & Restaurangs A-kassa om att jag fått retroaktiv ersättning från dom utbetalad idag!

I LOVE THIS DAY. Trots att jag inte hann äta lunch och var lite yr. Fett rolig scenisk framställning hade vi också! Vi lekte att vi var 2 olika urbefolkningsstammar och skulle presentera oss för varandra, visa vilka som hade makt och vad vi varit med om, utan att prata. I LOVE THIS DAY.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback