"Golfmackor" på menyn ikväll. Vi svullade ...

100media_imag049 (MMS)

"Golfmackor" på menyn ikväll. Vi svullade godis sen och låtsades som att det var fredag. Ma boy åker hem till Kattne imorn nämligen. I köket infann sig grabbstämningen med dataspel.... Jag tog mitt pick & pack och har nyss avslutat ett Svenska Hollywoodfruar-race. I love it! Päivi skulle lära en anställd att cykla, aw söt hon är! Jag har bokat sånglektion på lördag! Det är en sångpedagog jag har fått nys om som verkar vara jätteduktig. Ser fram emot det och hoppas jag även kan gå kvar och utvecklas massor. Btw, vi letar ny lägenhet!!! Någon som känner någon som vill bli av med en i Sthlm? EFTERLYSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback