Hej gullefjun

Har nyss avnjutit en frukost på fil, müsli, ägg, knäckemacka och bubbelvatten. Fick sovmorgon idag!! VÄÄRT!
Nu ligger jag i sängen och göttar mig och letar musik. Just nu ljuder nåt nytt från Lady Gaga på tyska.

Igår gick jag upp tidigt för att dra på bokad tid hos UM. Jag hade på gränsen till för högt blodtryck! Jag blev lite orolig... men det kan tydligen vara stress också. Anyway, satte mig på en bänk på Gullmars efteråt och pratade i telefonen om högt blodtryck. När jag lagt på började tanten bredvid prata med mig om samma sak och sa att hon tjuvlyssnat. Så bjöd hon in mig till någon föreläsning och grejer och vi satt där och pratade i typ 10 min en kvart.
Det är inte varje dag det händer att man inleder en diskussion med en främling. Det var mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback