Me & my partner in crime

Igår gick jag och min partner in crime Mirian på Hornsgatan och kollade på second hand. Jag köpte en cerise sjal med svarta mönster på Myrorna. Sen gick vi och drack varm choklad och snackade skit. Åkte hem till mig istället och softade. Lagade marinerad fläskfilé, potatisklyftor och basilikasås. Åt godis, åt chips. Umgicks med TV:n och datorn. Mirre took a sleep over here as usual.

Vaknade, åt frukost och softade. Sen var jag i städartagen, dammsög, bäddade rent, städade toan etc. Sen tvingade Mirre mig att slänga massa gammalt smink. Det är ganska äckligt att man sparar.. Efter lunch o.s.v. jobbade vi med röstanalys till TAL-lektionen.

Nu har min Jimmy kommit hem. Sova SÄNGEN pronto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback