Oh my god what a day! Har varit ledig från...

100media_imag051 (MMS)

Oh my god what a day! Har varit ledig från skolan för att jag blivit kallad till Mälarsjukhuset i E-tuna. Jag har röntgats och pratat med käkkirurgen. Först fick jag tid för operation men sen beslutade vi att jag ska skrivas på Södersjukhuset i Sthlm och göra resten där. Smidigare för mig, skönt. När jag skulle åka hem blev det såklart signalfel på tågen så alla blev inställda. Vi stod allihopa i typ "snöstorm" och väntade på ersättningsbuss i 1 h. Sen var det såklart trafikstockning överallt omkring Sthlm p.g.a. vädret så det tog mig drygt 5 timmar att komma hem! Hade man vetat det innan hade man ju lätt haft mat, vatten och blöja med på bussen... fyfan va hungrig och toanödig jag var under bussresan. Var tvungen att ta förstoppningstabletter när jag kom hem. Så imorgonbitti kommer jag spendera på toaletten för att tömma tarmen... YEY, that's nice stuff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback