Görmysigt med mig själv

Fredagsmys all by my self. Så himla värt. Loverboy är hemma i Katrineholm och mina kompisar från skolan är ute och festar och tycker säkert att jag är torr som bangade haha. Kände verkligen bara för att vara hemma och ta hand om mig själv. Och då ska man göra det. Man ska göra som man känner här i livet. Det är du själv som bestämmer över ditt liv och man ska göra det som får en att må bra, så det så. Nu blev jag djup. Ibland är det skönt att vara ensam. Kommer inte ihåg när jag var det sist. Vissa människor har det behovet för att varva ner. Jag är en sån. Jag har roat mig med att laga tacopaj, äta, handlat godis, snaskat av det och kollat på film. Nu ska jag nog fortsätta kvällen med ett Svenska Hollywoodfruar-maraton. Eller så går jag och lägger mig, vem vet. Vi får se. Ta hand om er pluttisar! Man ska vara lite egoistisk ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback