Julafton!

Jag hade en jättemysig julafton! Eller när jag först vaknade var jag inte så pepp för jag hade inte sovit så bra
och sen var jag ledsen för att jag hade glömt (!!!!!) en av pappas julklappar i H&Ms omklädningsrum i en påse. Jag blir galen på mig själv!!! Så det var väl någon annan som snodde den Solsidan-dvdn...
I alla fall så vaknade jag hos pappa och sen kom lillebror, lillasyster, farmor och farfar och lite annat folk. Trevligt!
Efter Kalle åkte vi till mamma och firade. Kvällen blev perfekt. Paketöppning, mat, drinkar och spelkväll med nära och kära ♥







Vi tävlade i spelet Med andra ord. Asgrymt spel!!!


Favorit i repris från syrrans blogg. Dags för julklappsöppning, vad händer? Min lillebror Ville börjar gallskrika och panikgråta för att han hellre vill spela dator än öppna sina julklappar. Hahahah. Framtidens ungdomar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback