Nyårsafton :)

Jag och Jimmy skulle egentligen bara softa för jag var förkyld och så där. Vid typ kl. 14 bestämde vi oss för att vi visst skulle iväg och fira. Så jag lagade till en kycklingsallad till knytis, vi gjorde oss i ordning och begav oss ut på landet till Caspar. Det gjorde vi såå rätt i!



Så himla mysig nyårsafton. Dricka mousserande, martini, drink. GRILLA grillspett! Äta plockmat. Skala räkor. Skjuta smällare för första gången! Massor! Skjuta raketer. Dricka mer vin och spela ett askul parti shack haha! Lyssna på mysjazz. Gå ut i skogen med en lykta för att gå på dazz! Jag slapp tvåsitsdazzet...





Kommentarer
V.

Isa! Du glömde julmusten....;)

Fett värt, nästa gång tar jag dig i schack!

2011-01-06 @ 11:52:45
Isabelle

Ja just ja :P gött vare! Verkligen! Lägg ner, du tar mig aldrig ;)

2011-01-15 @ 23:52:29
URL: http://ijsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback