Romeo & Julia

Fantastic saturday! Vi vaknade och kikade på Älskling jag krympte barnen. Hur bra är den inte? Jag älskar familjefilmer... Sen städade jag lite (bort med julen) och vi gjorde vi iaf oss i ordning och drog på Romeo och Julia!! Världens bästa födelsedagspresent av min pojkvän!


För er som liksom jag inte såg Idrottsgalan finns smakprov
ur musikalen HÄR:


Den var så sjukt bra, det var nog den bästa musikalen som jag har sett! Älskade att de har gjort den i modern tappning med massa humor, streetdance och modern musik. Rolig och sorglig. Sjukt bra, SE DEN! ♥ Vi avslutade kvällen med middag och August Rush. En riktig musikdag ♥ Vad vore livet utan musik? Jag är så taggad att jobba ännu hårdare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback