Take me back Marrocano

Aaah jag vill redan tillbaka till Marocko! Vad är det för väder vi har kommit hem till?! Det blötaste, äckligaste snöslasket någonsin...... kallt och mörkt, man vill inte ens gå ut! Nej fy, nu längtar jag tillbaka till solen och värmen. Jag är i alla fall tacksam att jag fick komma iväg en vecka.

Igårkväll låg vi i sängen och kollade på Avatar på canal plus. Så jefla bra den är! Sen var vi så jäkla sugna på något gott efter tacosen så vi gjorde chokladbollar. Gud va gott det var! Fan va bra matkultur vi har i Sverige alltså! Uppskattar den något enormt och har saknat den skitmycket i Marocko där ALLT är SMAKLÖST.


Nu är det dock slut på semestern och dags att äta nyttigt igen! Köpte ingredienser till smoothies idag så man kan ha till mellis! När CSN-pengarna kommer är det dags för Friskis-kort! Imorgon börjar vi! Långpromenad med Mirre!


Man är inte 18 år längre... Men detta är ungefär mitt mål. Nu kör vi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback