Thursday

Interpret med vår biträdande rektor Åsa. Sjukt bra lektion! Jättebra övningar och tänk. Lärde mig jättemycket. Vi kör soul och jag älskar det verkligen. Alla har jättebra låtar, man njuter. Åsa sa att det viktigaste jag ska lära mig under året på Kulturama är att tro på att jag är bra och inte kritisera mig själv hela tiden. Då kommer jag utvecklas massor och våga mer. Jag vet det själv också. Jag måste fan våga släppa ALL kontroll och bara låta det va så. Inte vara så jävla livrädd för att misslyckas hela tiden. Det är mitt problem och jag jobbar på det. Sen hade vi tal och jag sjöng en folkvisa. Uti vår hage har hängt med mig några år. Tal-Anna tyckte att jag kunde satsa på en yrkeskarriär inom klassisk sång. Men jag vet inte. Scenframställning. Vi hade en jätteflummig lektion om energi. Men det var coolt för vi gjorde massa övningar som funkade.

Dinner. Färsfylld paprika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback