Food you are loved

Ibland kan man undra om det här är en matblogg. Jag älskar mat! Jag förstår inte hur man inte kan
tycka om mat. Det är ett mänskligt behov och något vi gör tre gånger om dagen, så varför inte dela
med sig av smaskiga saker? Mat ska vara gott, man blir glad och njuter av god mat. Det förgyller livet
helt enkelt. Det är egentligen ganska lustigt hur man kan bli så tillfredsställd av att tugga - och dricka god
mat & dryck. Jag skulle lätt ta jobb som Carl-Jan om jag så fick för att gå omkring och smaka på goda saker
dagarna i enda! Så nu har jag fått det sagt, jag älskar god mat.


Today's menu:
Lunch - Tacosoppa
Middag - Tagliatelle med kyckling och ädeloströra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback