Ekparkett

Jag är ledig enda fram till söndag. Då jobbar jag mitt andra jourpass. Idag har jag rensat och satt in massa viktiga papper som bara har legat. Asskönt med lite ordning & reda, det är det jag gillar. Jag och Jimmy har varit och kollat på vår nya lägenhet och planerat lite hur vi kan möblera. Vi var runt lite i området och det verkar supernajs! Vi hittade ett jättemysigt fik med havsutsikt. Sen var vi och kollade på parkettgolv. Ek blir det!

Jag har ÄNTLIGEN fått mina smycken från Bicone Design. Blev nåt fel med posten så de fick skicka om.
Men nu har jag iaf fått dom och jag är supernöjd! Fick ett hjärthalsband på köpet. Allt för 173 kr!!! Det kallar
jag bra REA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback