SPORTLOVSFRUKOSTDEJT

Under helgen och måndagens gång har det förutom Ikea även hunnits med Skärholmens köpcentrum, promenad här i trakten, massa film, fira Mirres födelsedag med shopping och bio och så mycket som - husvisning! Sjukt vuxet och surrealistiskt. Idag är det tisdag och gissa hur mycket jag njuter utav SPORTLOV! Kan va så att jag vänt på dygnet lite...


Började denna dag med frukost hos Anna och Mirre i nya lyan. Inspirerande! Nu är jag också sugen på
en ny fräsch lägenhet. Mysipysi. Sen följde Mirre med till frissan och jag färgade utväxten. Jag gick även
och köpte ett Friskiskort så nu blir det förhoppningsvis nya tag! Nu tvingar jag mig ner i säng. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback