Fest. Scenkläder. Gwada. Skoj.

Formidaaaabel helg! En riktig höjdare. Fan va kul jag har haft med "min tjej" Mirian. Pojkvänsfritt = Mirrehelg. Det var så himla kul i fredags också för då var vi med Konrad och Affe. Gwadareunion! Så himla kul att träffa Affe igen! Inte sett honom sedan ön för två år sedan. Han blandade givetvis drinkar till oss. Och vi sjöng karaoke.

Jag och Mirre har sprungit på scenkläderspaning också. Kuligt. Jag köpte två fina klänningar, en till solo och en till duett. Hål i plånboken nu, joråå så atteh. Glömde köpa lösögonfransar! Måste kirra. Vi var lite bakis också och var med om ett äventyr på tunnelbanan... vi blev nämligen inlåsta. Ehehe tänker inte berätta mer. Och så åt vi godaste bakismaten ever. Vi städade också REJÄLT i lägenheten (har fått beröm av karln) och hade kvällsfika med levande ljus ;)

Nu måste jag skynda i säng. Upp tidigt till tåget imorn. Har nämligen varit i Kholm för att tvätta, (karln har tappat bort tvättstugenyckeln......) ragga scenkläder och fira min käre mor på hennes dag.



Pasta med oxfilé, färska champinjoner, gräddsås och parmesan. 
Eh - JA TACK.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback