REP. Audition. Skivinspelning.

There's a lot going on right now. Stört. Jag har varit på audition till ett electropopprojekt. Alldeles spontant sådär. Jag har spelat in en skiva med Team Gabriel. Vi tog kort till skivomslaget på ett rapsfält (!) dövackert! Jag har lagat världens godaste pizza med spansk korv och vitlöksfyllda oliver. Jag har plockat gullvivor och liljekonvaljer med farmor & farfar. Jag har bokat biljett till Peace and love. Jag har fått sommarjobb. Jag har varit hos frissan.

Men mest av allt har jag repat med gänget inför Slutproduktionen i skolan. 9-21 varje dag, jajemen. Det bjuds på sång, dans, sketch etc. You'd better be there! Nästa vecka, tordagen 2 juni 19.00.



Pics from teamgabriel.se





Kommentarer
JOSEFIN - same old stories

Så himla roligt!!

2011-05-26 @ 23:49:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback